Mireille Stockaert is a lonely and broken woman. In love with painting and poetry, she makes do with her work in the cafeteria of the Beaux-Arts in Namur. Her life changes when she chooses to live in the large family house she inherits. Not having the means to maintain it, she decides to take in three tenants. Three men who will upset her routine.