When Vera was young, she wasn’t able to take care of her son and had to give him up for adoption. Years later, when she tried to find him, the institutions told her that her file did not exist. She has continued to look for him ever since. When Cora was young, her doctor told her that she could not have children and that only by adopting could she start a family. Cora has dedicated her life to teaching piano lessons and caring for her adopted son, Egoz, about to turn 18. Now, the paths of these three characters – a mother, a son, a mother – are about to cross. And their encounter will change their lives forever.