After transferring from a downtown high school, Tonia joins a new gang of tough youngsters, trying to find protection and a place to truly belong. They spend their time together, roaming the post- socialist suburbs of Kyiv, having fun and getting into trouble. Soon Tonia falls in love with Zhurik, whilst also longing for Sania and finds herself tangled up in an alluring secret love triangle. But Tonia’s abusive past still haunts her, challenging this newfound friendship and romance. Will she be able to find her way or will she lose herself in this new controversial relationship? Set in the late 1990s Kyiv, this is a story of the young and rebellious amidst the ruins of the Soviet regime. Of those who had to grow up faster due to circumstances but got lost in the adult world. A story that we must constantly remember, because some things only exist in the moment, while others last forever.