This is the story of a broken family, of egotistic and manipulative parents, a two-headed monster that devours every hope of freedom on the part of the children. Desirè is the only one who can save her brother Claudio and will go on fighting against everything and everyone in the name of the only love she knows, in pursuit of a bit of happiness.