Samuele, 30 years old lives a very peaceful life: he works as a waiter, is engaged with Sara, and spend the rest of the time with his friends. Sara and Samuele take care of a group of old people as volunteers, Samuele's favourite one is Mr Sorelli. One day Samuele learns the old man's death: he feels deeply miserable but the old man left him a very large sum of money and a new life begins...