Who said living with disabilities means giving up one’s greatest dreams? Maud (France), Charles (Kenya), Nirmala and Khendo (Nepal), Xavier (Rwanda) and Antonio (Brazil) are extraordinary children who will prove that love, inclusive education, humour and courage can move mountains, and that fate is sometimes full of surprises.