Celeste, Giorgia and Letizia are three young women as different as they are linked by an awareness: as cisgender women, they are guests in the ballroom world. And yet, it is precisely here that they have found the safe space where they can be masters of their own bodies without judgment, prejudices or provocation. Here, to the irresistible rhythm of performance and dance, they have become sisters. Now that many novelties are approaching, they are about to embark on a journey that will make them grow and reflect on the choices they must make for their future: while Giorgia is increasingly rooted to her territory, Celeste and Letizia are about to leave.