If history is written by the victors, where does that leave those who were never allowed to be part of the game? A collective of queer athletes enters the Olympic Stadium in Athens and sets out to honour those who were excluded from standing on the winners' podium. They meet Amanda Reiter, a trans* marathon runner who has to struggle with the prejudices of sports organisers, and Annet Negesa, a 800m runner who was urged by the international sports federations to undergo hormone-altering surgery. Together they create a radical poetic utopia far from the rigid gender rules found in competitive sports.