Maria is a whore who lives with her sister Caterina and has eith her a strange relationship: she is her mother, her sister, her lover and doesn't allow to Caterina to go out of their home, except that for her dance lessons. Caterina accepts this conditition till the day she falls in love for Giovanni. When Maria discovers their relationship, she falls into a murderous madness.