Days after giving birth to a stillborn baby, Robin’s breasts start to produce milk. Unable to throw the milk away, Robin takes the unusual decision to donate her milk. As her quest for a place to donate becomes more difficult than anticipated, more and more milk starts to crowd her freezer, relationship and life.