The dance company "Without Borders" is concluding a Moroccan tour. During the penultimate show in an Atlas Mountains’ town, Aida provokes Hedi, her life and stage partner, who injures her in front of the horrified eyes of the other members of the troupe. They must depart in a hurry to seek urgent medical care and take to the road to meet the only doctor available in the area, in hopes to save the last performance. On the way, to avoid a monkey, the bus goes into a skid and miraculously stops by the side of the road. Without a spare tire, now the troupe is stuck in the forest. Outside, the full moon brightens over a majestic, yet worrying landscape. A road movie journey commences as all members decide to walk through the forest to reach the village, instead of waiting for the driver’s return. Through their journey, the true face of our characters reveals itself. Finally, after a long, arduous night, they reach the doctor’s house in the early morning and the new day hails in a different dynamic in the company.