IN SUSPENSE is a collection of faces, voices and stories from 50 countries around the world. Through the director’s extensive research and sociological lens, one hundred different experiences of Italians living in foreign lands reveal the perceptions and states of mind of an unexpected quarantine spent between uncertainty and hope for the future. This window to the world aims to piece together the most important and overwhelming phenomenon of 2020.