It is the summer of 1957. Behind the spectacle of Formula 1, ex-racer Enzo Ferrari is in crisis. Bankruptcy threatens the factory he and his wife, Laura, built from nothing ten years earlier. Their volatile marriage is battered by the loss of their son, Dino. Ferrari struggles to acknowledge another with Lina Lardi. Meanwhile, his drivers’ passions to win pushes them to the edge as they launch into the treacherous 1,000-mile race across Italy, the Mille Miglia.