What would you do if you had 21 days left to live? What do you think you could do? This is a daring film, disturbingly honest, with a chilling melancholy to it, almost uncomfortable to view. Audacious, impulsive, and courageous, the filmmaker stands naked, laying it all out. Do we dare to look? Do you dare to listen when one addresses you so daringly?