As beautiful, wild, and magnetic as the pristine landscapes of her native Sardinia, Anna lives and breathes in time to her own land, a land that heals her wounds and nourishes her soul. Bowed but unbroken by the hardships she has endured, today Anna is a free agent, a woman who fears no more. In the remote corner of the island where she runs the small farm left by her father, time seems to stand still, and the presence of Anna, with all her erotic appeal and her courageous flouting of conventions, contains the power of a bomb ready to go off. That rugged landscape protects her right up to the day she’ll be the one protecting it – from the mechanical monsters ready to violate it. Safeguarding beauty and keeping her freedom become one in Anna’s battle cry, forcing her to make tough decisions and painful sacrifices, since self-respect and belief in one’s own convictions can’t be bought and sold.