Fouad, son of the Imam of a popular neighborhood in Casablanca, has been clandestine in Italy for ten years, awaiting medical treatment. Daniela comes from an upper middle-class family of esotericists from Puglia. A former drug addict, she lives in great loneliness. They met by chance in Umbria, and they both claim without hesitation that the other saved their life. Their meeting is the beginning of a love that helps them heal to the slow rhythm of seasons and daily rituals, a suspended place that dances in time. Yet, over the years, Fouad gets tired of waiting for his Visa, exhausted by an environment he feels he will never belong to. Is he going to return to Casablanca, even if that means never going back to Italy?