For over thirty years, in Paris and Rome, Chloé Barreau has been filming her relationships. While involved with someone, she was already fashioning her memory of it: filming, photographing, writing. How do her exes remember it, though? What do their versions tell us? This film pieces together the life of a woman, the filmmaker, based solely on interviews with those who have loved her. Intimate recollections and private material are intertwined to reveal the universal paths love stories take.