When it comes to love, Carmen is too intense. She loves too much, and the world won’t forgive her for that. It’s over between her and Massimo, but she still considers him the love of her life. She adores Giada, their daughter, now five; but Massimo has custody, and Carmen can only see her every two weeks. Which she can’t accept. She knows she’s made mistakes, yet she also knows she’s a good mother and won’t let history repeat itself: she won’t let what happened to her as a child happen to Giada. If the world is really out to destroy Carmen – is how she sees it – Carmen will change the world.