Boe Tamburo is a legend, a myth for the patrons of the village pub "La Gazzosa": "Compare" Rudy, slow with guns and fast with women; Billy Cuccia, the loyal friend, and Steve Mancino, the clownish stranger. The gangleader is the pub owner, Santo Cimino, a witty and experienced man, always ready to wisecrack and give advices.