A famous collector dies suddenly in Florence in strange circumstances. His wife, the only heir of an immense wealth, has a unpleasant surprise: the husband, a few days before his death, had spent 20 million dollars to buy a building in the heart of the tuscan city. Why didn't he say anything to anybody?