Sergio is a successful architect who is suddenly afflicted with a malaise. Haunted by the ghost of a co-worker, Sergio takes a mistress, offends his best friends, refuses to acknowledge guidance from his doctor, and eventually loses everything. He has a failed relationship with a woman named Sara. Only after losing it all does Sergio find something worthwhile in life.