And if we were to discover that the world could come to an end in the space of a few hours? This is what happens one evening to a group of old friends meeting up, as they do every year, at a villa by the seaside to celebrate a birthday. From that moment, the time that separates them from the possible end of the world will seem to flow differently, rapidly and eternally, during a summer night that is going to change their lives.