Gabrielle has just joined a prestigious news program. With no formal training, she must prove herself and find her place among an experienced team of special correspondents. In the heat of the action, she will learn the language and the code of these reporters, who are always passionate, often funny, and sometimes scarred by life and their profession. And then there’s Vincent, the program’s editor-in-chief, who she can’t help challenging...