Arthur & Diana are siblings. Together with Diana's 2-year-old son, they leave Berlin for Paris for a small, relaxed trip to do the annual safety inspection of their old rusty Renault. But the journey will not be relaxed, the direction not Paris and whether the car will go along is all too questionable...