The film will follow Detective Boyd (Hauser), who, unable to process the death of his daughter, embarks on a hunt for a serial killer who murders according to a brutal tribal ritual: Muti. The only person who can help Boyd is Professor Mackles (Freeman), an anthropologist who hides an unspeakable secret. The line between sanity and madness thins as Boyd goes deeper into the killer’s world.