Niko, a former teacher under the extinct Albanian socialist dictatorship, now lives just with the money his son Mikel sends him from Italy. Niko's daughter is kidnapped but when her abductors know that she is Mikel's sister they leave her free. Who is now Mikel, why is everybody fearing him?