This is the story of a ten-year-old boy named Juozapas, who is one in a million because he was born with his heart outside of his chest and survived. Juozapas avoids interaction with children, the center of his world is an old, deserted manor house and the insects he is raising there. His peace is disturbed when same age girl Rugile moves to the town and it's time to go to school. After sharing various experiences, they gradually become friends.