French Brittany, nowadays. Still living at home, Saïd is carrying on a secret affair with Vincent. Unable to confront his family, he accepts an arranged marriage with Hadjira. She too has given in to her mother’s demands, following a romantic disappointment and trouble with the law. Trapped by their families, Saïd and Hadjira join forces to follow their own path to freedom.