Tullybridge is a one-horse town in the arse end of the Scottish Highlands. Nothing much happens in Tullybridge, until three friends Fitz, Nelly and Seany accidently find gold. This discovery triggers a series of increasingly absurd and desperate events, made worse when their foolproof money making scheme reaches the ears of Harry, chairman of the curling club and local big man.