Aileen Wournos' life does not make pleasant reading. Abused at home, pregnant and on drugs by the age of 13, she spent the rest of her life as a hitchhiking prostitute, wandering aimlessly across America. In the late 80s she was arrested and charged with the murder of six men in Floridian backwaters: the media had a field day, the police officers (and even members of her family) spent more time trying to get Hollywood deals for the story than they did ever really investigating the circumstances.