Mr. Machi is a businessman who abuses his power and position, but who suddenly finds himself in an extreme situation: in broad daylight a tire is punctured and to his surprise he finds the corpse of a disfigured man tied to the trunk of his car. Triggering a desperate race to get rid of the body and find out who is behind this.