In the Andalusian mountains, the caretaker at an estate accepts a bribe from a hunter without knowing that, in doing so, he will initiate a macabre descent to hell during which guilt will be his worst enemy. Rural horror and intimate fantasy come together in a raw and merciless film, where F. Javier Gutiérrez advocates native folk horror with a brilliant mise-en-scene.