Ian is a rebellious teenager who lives with his father on the fringes of society. They manage to survive by pulling petty scams thanks to Ian's uncanny ability to project visual illusions into the minds of others. After losing control of his powers one day in public, two opposing sides begin to hunt him down. On the run, Ian will have to decide on which side he’s going to fight the war he has now been forced to participate in.