An American family fulfills their dream of returning to their roots after inheriting a remote cabin in the mountains of Norway. However, they are in for a big surprise. An elf with a nasty temper lives in the house's barn. When the family starts to infuriate the creature, a raw and bloody struggle for survival ensues.