Following an old nomadic tradition 'bauryna salu', Yersultan was given at birth to his grandmother so that she could raise him. He grew up with resentment and disconnection from his parents. When he turns 12, his grandmother dies and he has to move back with the family he barely knows. Yersultan's coming of age process coincides with an unbearable transformation and an attempt to restore the relationship between him and his parents, especially his father.