The janitor’s lodge of Palazzo Farnese is the kingdom of Emilia, the wife of a Castel Sant’Angelo’s jail warder. A stern housewife, she hardly notices the comings and goings of Scarpia’s coach and never gets upset by the cries and the illicit tradings that take place in the palace. One night in her lodge comes Iride, the wife of Scarpia’s assistant in torture and former second-rate actress…. A free interpretation of Tosca by Puccini.