In a dystopian London, the gap between rich and poor has been stretched to its limits. All forms of social housing have been eradicated and only The Kitchen remains. A community that refuses to move out of the place they call home. This is where we meet a solitary Izi, living here by necessity and desperately trying to find a way out, and a 12-year-old Benji, who has lost his mother and is searching for a family. We follow our unlikely pair as they struggle to forge a relationship in a system that is stacked against them.