Ben is a thirty-something drifter whose life falls apart when his wife, Elisa, is killed in a car accident. The tragedy prompts him to return to sessions with Dr Manor, a shrink he used to see when he was younger. Attempting to build up his life again, he moves to a new apartment and befriends his attractive, bohemian neighbour, Charlotte. A new job as a painter and decorator with Tommy, an old chum from art school days also seems to help with his recovery. But then strange, unexplained things start to happen to Ben. Someone is moving things around in his flat while he sees apparitions of Elisa. When Charlotte persuades Ben to visit a medium, he makes a terrifying discovery. And this is just the beginning...