Luck has never been on the side of Lello, Mimmo and Francesco, three old friends, so, for them it is too ambitious just to even hope winning a competition held by a potato chip brand of an “all inclusive” weekend in a luxurious 18th century villa. But the three go for it and they drain their already meager economic resources by buying all the bags of potato chips in Naples. But unfortunately to no avail. So after the big binge of chips, and now penniless, they do not believe their eyes when they see a little girl with what may be the only bag that has escaped them. The three friends start their trip but little do they know that that innocent girl will haunt them.