Frank and Tony are babysitting for Liam and Olivia, while their parents Emma and Peter are out shopping for last-minute Christmas presents. Emma and Peter get into an accident with Santa Claus, and have scared off all of his reindeer. Santa needs to call for back-up and the only person left to save the day is the Christmas Witch. Unbeknownst to Santa, the Christmas Witch has accidentally landed in front of Olivia and Liam's house, and she has completely lost her memory. Liam, Olivia, Frank and Tony try to find answers for the Witch in the book "Puffins". Will the Puffins help the Witch remember that she needs to go help Santa in enough time to save Christmas? This heartwarming live-action and animated Christmas film is filled with lots of holiday magic, and is something the whole family will enjoy together.