Three sisters return home following their mother's death, and the memories that bind them. Desperate to discover who remembers which events with the most clarity, sisters Theresa, Mary and Catherine soon discover that the real truth about their family lies much deeper than any one person can recall. As the sisters memories slowly surface, it soon becomes apparent that no one version of any tale provides a definitive answer to their questions regarding their past.