Into the life of a 35 year old woman, Anna, comes a 10 year old boy, David, who is in love with her and convinced he is the reincarnation of her dead husband. Drawn to remember her past, Anna begins to question the choices she's made, much to the concern and consternation of her fiancé and her family.