When Daantje was a withdrawn child, her mother told him that somewhere there was a girl waiting for him who danced beautifully. As an adult, Daantje is a lonely homeless person who happens to meet the former ballerina, Natasha. At first, the woman does not pay much attention to Daantje – the young man is a bit strange. Besides, Natasha has emotional hardships in her relationships. Then an event occurs that makes her want to return to her homeland immediately. Daantje goes with her.