Saran and Naran are young women in their early twenties trying to start a new life in the steppe as nomads. Despite their close bond, both are troubled by a ghost from the past. As they strive to move forward, they encounter a city detective Zorig, who questions the two about a missing man. As Zorig’s investigation deepens, he is entangled in a personal and emotional web, which makes him hesitate between right and wrong.