The All-Ireland Traditional Music Competition is attracting the best musicians from all over the country, and a few from beyond the shores of the Emerald Isle. As John Joe and his band prepare to capture the ceilidh band trophy with their County Clare jigs and reels, ex-pat Irishman Jimmy bends his Liverpudlians away from jazz toward the time-honoured strains of Celtic music.