When a wedding comes to a small town in the Indian countryside, it's a good opportunity for Mrs Bakshi to find eligible mates for her four daughters, but the smart and headstrong Lalita is determined to marry for love. Sparks fly when she meets the handsome American Will Darcy, but is it love or hate?