An event documentary based on the life of British rockstar Peter Doherty in his fight against his drug addiction. The director and musician Katia deVidas, also Doherty’s wife, filmed the singer for 10 years. This movie follows Libertines’ singer and songwriter as he falls into darkness while at the peak of his success, and his fight against his own demons.