We invited a group of people to a reading of the script of a movie about a man who romanced women in order to swindle them. As the reading progressed, people began to dig into their own stories. The whole thing was recorded live. The result is a shared reflection on the ideal of romantic love and the extraordinary (and not necessarily positive) influence it has on men and women.