Daniel, an ambitious and handsome detective sergeant takes on the tough contemporary world of a teenage girl in Brighton. But to the dismay of his police partner, he is relentlessly stalked by a fifteen year-old gang leader who dreams of escape for them both to a romantic tropical Island. As their mutual and forbidden desire increases, events move inexorably to a denouement of tortured and sexual longing and eventual tragedy.