An affluent cosmetic surgeon, Jeffery Mills, makes dangerous encounters with an underworld organisation who want him to change the face of their leader Matzo. With a maze of increasingly sinister tactics of persuasion, Matzo and his gang thrust Mills into an evil world, far removed from his own. Mills soon finds himself lost in a remote town in Italy, hunted by the FBI for murder - his life and career in ruins.